10 ساحل دیدنی در تور مالزی
تور مالزی و هتل های مالزی برای یک انتخاب آگانه در این سایت برای شما قرار گرفته است
تبلیغات
شارژ مستقیم
10 ساحل دیدنی در تور مالزی
پنج شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 16:56 | بازدید : 1325 | نویسنده : عشق سفر | ( نظرات )

اگر قصد سفر به مالزی و خرید تور مالزی را دارید بهتر است با بهترین سواحل مالزی آشنا شوید.

به گزارش آلامتو به نقل از تور مالزی:

 

  1. تفریحگاه و آبگرم جزیره بانگا رایا

تفریحگاه و آبگرم جزیره بانگا رایا در یک نقطه منزوی نزدیک به شهر کوتا کینابالو واقع شده است. تلویزیون کابلی، تهویه مطبوع، اینترنت با سرعت بالا و مینی بار در هر اتاق در دسترس است. ویلاها در تفریحگاه و آبگرم جزیره بانگا رایا دارای بالکن فوق‌العاده هستند. تفریحگاه ساحلی دارای امکانات مدرن اما با طراحی که شامل بسیاری از ویژگی‌های معماری بورنئو مانند سازه‌‌های الوار چوبی است. با ویلاهایی که در ساحل قرار دارند می‌توان از منظره گسترده در جنوب دریای چین لذت برد.

Bunga-Raya-Island

  1. تفریحگاه و آبگرم وستین لنکاوی

این تفریحگاه و آبگرم ساحل خصوصی خود را دارد و توسط معماری معاصر بسیار باسلیقه طراحی شده است. همه‌ی ۲۰۲ اتاق و سوئیت امکانات مدرن مانند تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و دسترسی به اینترنت را فراهم می‌آورند. مهمانان می‌توانند از استخر بی‌نهایت اقیانوس آرام و یا در ساحل شنی سفید از تماشای نمای با شکوه جزایر مجاور لذت ببرند.

 تفریحگاه و آبگرم وستین لنکاوی

  1. تفریحگاه تانجانگ رهو

تانجانگ رهو در قسمت شمالی لنکاوی قرار گرفته که یکی از زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین سواحل در جزیره است. این تنها تفریحگاه در این بخش از جزیره است که انحصار و حفظ حریم خصوصی مهمانان خود را تضمین می‌کند. تفریحگاه تانجانگ رهو توسط یک منظره صد ساله از غارهای سنگ آهکی و جزایر غیر مسکونی، بسیار زیبا و دلپذیر شده است. هر اتاق به اندازه کافی بزرگ است و همراه با کف چوبی و پنجره‌های بزرگ برای استفاده از نسیم گرمسیری و دیدن باغ‌های دلربا، استخر و یا دریا.

9-Tanjung-Rhu-Resort

  1. تفریحگاه و آبگرم تانجانگ آرو شانگری- لا

تفریحگاه و آبگرم تانجانگ آرو شانگری- لا در محیط طبیعی زیبا در کوتا کینابالو واقع شده است و محل‌های خرید و سرگرمی نزدیک هستند. بالکن‌های خصوصی به تمام اتاق‌ها در تفریحگاه تانجانگ آرو متصل هستند. مهمانان می‌توانند بین شش رستوران و کافه‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. این هتل نیز به مهمانان خود خدمات آبگرم گسترده ارائه می‌دهد.

7-Shangri-La's-Tanjung-Aru-Resort

  1. تفریحگاه رسا ریا شانگری- لا

تفریحگاه رسا ریا شانگری- لا کمی بیش از نیم ساعت با مرکز کوتا کینابالو فاصله دارد. این هتل نزدیک آب‌های شفاف و سواحل بکر و دیدنی است. امکانات هتل شامل یک رستوران با غذاهای کالیفرنیا، سالن ورزش، اتاق بخار و سرویس ماساژ است. یک استخر شنا و هتل و حتی زمین گلف نیز در آن‌جا وجود دارد.

6-Shangri-La's-Rasa-Ria-Resort

  1. پانگکور لائوت

تفریحگاه پانگکور لائوت یک جزیره با مالکیت خصوصی است که در سه مایلی سواحل غرب مالزی در امتداد تنگه مالاکا واقع شده است. امکانت تفریحی دیگر مکان‌ها در این جزیره وجود ندارد، فقط یک خلیج منزوی در کنار سواحل بکر و یک حس عمیق از آرامش را به طور انحصاری برای مهمانان خود را به ارمغان می‌آورد. ویلاها با دقت در امتداد جزیره مستقر شده‌اند و برخی دیگر در دامنه کوه و در میان جنگل‌های بارانی استوایی، بعضی دیگر در باغ های سرسبز گرمسیری قرار دارند، و بقیه چشم اندازی به ساحل با مناظر زیبا از دریا دارند.

5-Pangkor-Laut-Resort

  1. تفریحگاه چهار فصل لنکاوی مالزی

تفریحگاه چهار فصل لنکاوی در ساحل تانجانگ رهو واقع شده است که برای مهمانان خود عمارت تابستانی و ویلاهایی با صداهای آرامش‌بخش از دریای آندامان و نمایش شورانگیز از غروب ورای ساحل را به ارمغان می‌آورد.امکانات رفاهی مهمانان تلفیقی از عناصر سنتی طراحی مالزی و ویژگی‌های تفریحگاه معاصر با کف چوب، سقف بلند و بالکن بزرگ و باز است. ویلاهای مستقل با حریم خصوصی کامل مشرف به دریای لاجوردی را فراهم می‌آورند. برای حیاط بزرگ در خارج از اتاق میز ناهار خوری چهارنفره و مبل بزرگ تهیه دیده شده است. همچنین اتاق‌ها شامل یک تلویزیون بزرگ و اینترنت با سرعت بالا است.

4-Four-Seasons-Resort-Langkawi-Malaysia

  1. داتای لنکاوی

هتل داتای لنکاوی ویژگی‌های متنوعی از ویلاها و سوئیت‌ها را در یک فضای جنگل‌ی استوایی در نزدیک ساحل دارد. امکانات فراوان شامل یک سالن ورزشی، باشگاه سلامت، سونا و دو استخر نیز وجود دارد.استخر بزرگ‌تر در میان پوشش جنگلی بالا رفته است و برای کسانی که مایل به لذت بردن از طراوت نسیم دریا هستند استخر کوچک‌تر در نزدیکی ساحل قرار دارد. تفریحگاه شامل پنج رستوران تخصصی در سرو طیف وسیعی از غذاهای جهانی است.

The-Datai-Langkawi

  1. دانا لنکاوی مالزی

دانا لنکاوی در پانتای کوک در شمال غربی جزیره لنکاوی واقع شده است.که در یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. این تفریحگاه ساحلی چشم‌اندازهای دیدنی و جذاب از دریا، همچنین تفرجگاه ساحلی و کوه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. امکانات دیگر مانند یک مرکز تناسب اندام و اتاق بازی نیز وجود دارد. این هتل لوکس همراه با ترکیبی از طراحی معماری سنتی با سبک استعماری بریتانیا که همراه با یک فضای سبز پر جنب و جوش از محوطه محسور مشرف به استخر است. ۱۲۵ اتاق و سوئیت با امکانات مدرن مجهز شده است که با کفپوش چوبی و صنایع دستی چوبی طراحی شده است.

The-Danna-Langkawi-Malaysia

  1. کاسا دل مار لنکاوی

کاسا دل مار در لنکاوی دارای رتبه برتر به عنوان یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی مالزی است که در ساحل پانتای سنانگ نشسته است. این یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی در لنکاوی با انتخاب گسترده ای از رستوران ها و بارهااست. تمام اتاق‌های هتل رو دریا هستند و توسط تهویه مطبوع و پنکه سقفی خنک می‌شوند. اتاق‌های لوکس در طبقه همکف واقع شده است و سوئیت‌ها در طبقه اول.

1-Casa-del-Mar-Langkawi



موضوعات مرتبط: دیدنی های مالزی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
تور مالزی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تور مالزی و آدرس malaysia20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 494
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :